Cég management tanácsadás

Vezetési problémák, melyekkel talán már Ön is találkozott, amik esetében elfogadna tanácsokat:

Időhiány

Minden nap egy tűzoltás, és úgy érzi, alig halad a valóban fontos teendőivel.

Prioritási gondok

Olyan sok a sürgős teendő, hogy a fontosakra sokszor nem jut elég idő, nehezen tud priorizálni a rengeteg feladat között.

Delegálási nehézségek

Úgy érzi, a feladatok csak akkor vannak tisztességesen elvégezve, ha Ön is aktív részese a kivitelezésnek.

Személyzeti problémák

Nincs kellő számú és megfelelően képzett szakember az egyes feladatok elvégzésére, így a szakértelem hiánya veszteséget termel.

Egyértelmű stratégia hiánya

A napi döntések konkrét üzleti terv nélkül születnek, így nem egyértelmű, milyen irányba tart a cég valójában.

Rossz szokások

Az „így szoktuk” szindróma – annak ellenére sem változtat a meglévő rendszeren, hogy legbelül tudja, a jelenlegi folyamatok már elavultak.

 

Ezek kivétel nélkül mind pénzben mérhető veszteséget okozó jelenségek, melyek számos cégvezető mindennapjait keserítik meg, és melyekkel munkánk során nap mint nap találkozunk.

A háttérben gyakran az áll, hogy a korábban alkalmazottként dolgozó vállalkozó nehezen áll át vezetői gondolkodásra, és ügyvezetőként sem az ügyvezetői feladatokkal foglalkozik.

Egy dinamikusan növekvő vállalkozás hatékony működtetése nem megy ösztönösen! De van megoldás, vannak jól bevált gyakorlatok, amelyek tanulhatóak és bevezethetőek a vállalkozás mindennapjaiba!

Menedzsment tanácsadás szolgáltatásunkat több évtizedes, vállalati környezetben szerzett tapasztalattal hoztuk létre olyan cégvezetők számára, akikre igazak az alábbi állítások:

  • Szeretnék átlátni, hogy a cég mely területein milyen folyamatokon kell változtatniuk a profitmaximalizálás érdekében.

  • Szeretnének reális célokat kitűzni és konkrét tervezéssel el is érni azokat.

  • Munkaidejük nagy részét a nulla, vagy alacsony hozzáadott értékű feladatok (pl. adatrögzítés, e-mailek kezelése, beszerzések intézése) helyett magas hozadékú tevékenységekre (pl. értékesítés, üzleti kapcsolatok kialakítása, termékfejlesztés) akarják fordítani.

  • Valós adatokra támaszkodva magabiztos döntéseket szeretnének hozni.

  • Szeretnék kollégáik erősségeit megismerni és oly módon kihasználni, hogy a cég számára leghasznosabb tevékenységet végezhessék.

  • Szeretnék, ha a vállalkozásuk a pandémia idején is megállná a helyét, és bírná a versenyt is.

  • Szeretnék, ha valamikor egy nagyvállalat élén állhatnának, vagy éppen visszavonultan élvezhetnék a befektetett idejük gyümölcsét.

Top